1. Yaz stajlarınızı başvuru yaptığınız hastaneler bu yaz döneminde yapmanızı kabul ettikleri takdirde 06.07.2020-20.08.2020 tarihleri arasında, kabul alamazsanız önümüzdeki yaz döneminde belirlenecek olan tarihlerde yapabilirsiniz.

2. Bu yaz döneminde staj yapacak olan öğrencilerin dikkatine;

A) Zorunlu staj başvuru formunu doldurup onay alanlar için staj yapacağınız kurumun izni yeterlidir.

B) Zorunlu staj başvuru formunu doldurmayanlar zorunlu staj başvuru formuna okulumuz internet sitesindeki http://siranshmyo.gumushane.edu.tr/tr/duyuru/2019-2020-eğitim-öğretim-yılı-yaz-döneminde-zorunlu-stajını-yapacak-1-sınıf-öğrencilerinin-dikkatine/ linkinden ulaşabilirler. Bu formu doldurup EN GEÇ 06.06.2020 tarihine kadar staj yapacakları kuruma imzalatarak nüfus cüzdan fotokopisi, müstehaklık belgesi (sağlık provizyon aktivasyon sistemi) e devlet çıktısı ile birlikte okulumuza iletmeleri gerekmektedir.

3. Tüm bu süreç tamamlandıktan sonra staj yapacak olduğunuz 06.07.2020-20.08.2020 tarihleri arasında doldurmanız gereken evraklar okulumuz internet sitesine yüklenmiştir.  Staj dönüşünüzde;

A) Staj değerlendirme formundaki 8.sayfa hariç her sayfadan birer adet çıktı alarak doldurulacaktır. 8. sayfadan 2 adet çıktı alınacak olup birisi staj yapılan kurumda kalacak, diğeri KAPALI ZARFTA olacak şekilde GİZLİDİR ibaresiyle okulunuza sizin tarafınızdan ya da iadeli taahütlü olarak posta yoluyla hastane tarafından gönderilecektir.

B) Staj defterinde bulunan sayfadan 30 adet çoğaltılarak staj yapılan her gün için 1 sayfa doldurulacaktır. Toplamda 30 iş günü için 30 sayfa olacak şekilde staj defteriniz tamamlanmalıdır.

C) İlk ve Acil Yardım öğrencileri bu belgelere ek olarak Vaka Takip Formu'ndan 30 adet çoğaltarak staj yapılan her gün için 1 sayfa doldurulacaktır. Toplamda 30 iş günü için 30 sayfa olacak şekilde dosyaya eklenmelidir.

D) Staj sırasında, staj yapılan kurum tarafından doldurulacak olan puantaj formunu (staja devam ettiğini göstermek için) Temmuz ayı sonunda isaerdemli@gumushane.edu.tr  mail adresine fotoğraf olarak iletilmesi, staj sonunda da aslını posta ile ya da elden okulumuza teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi halde sigorta girişinin devamlılığı sağlanamayacaktır.

E) STAJ İLE İLGİLİ TÜM BELGELERİNİZİ DÜZENLİ BİR ŞEKİLDE TELLİ DOSYADA TESLİM ETMENİZ GEREKMEKTEDİR. AKSİ TAKTİRDE BELGELERİNİZ KABUL EDİLMEYECEKTİR.

4. Stajınız için almanız gereken İş Sağlığı ve Güvenliği belgesi ile ilgili;

A) Ücretini yatırıp başvuru yapan öğrencilere dbs sistemi üzerinden 30-31 Mayıs tarihleri arasında eğitim yapılacaktır.

B) Ücretini yatırmayıp başvuru süreci tamamlanmamış olan öğrenciler http://gusud.gumushane.edu.tr/tr/duyuru/öğrencilere-temel-iş-sağliği-ve-güvenliği-kursu-uzaktan-eğitim-ile-gerçekleştirilecektir/ linkinde bulunan hesap numarasına 25 Mayıs tarihine kadar ücretlerini yatırıp yine dbs sistemi üzerinden 30-31 Mayıs tarihleri arasında yapılacak olan eğitime katılabilirler.

C) İş Sağlığı ve İş Güvenliği eğitimi ile ilgili tüm bilgiler Gümüşhane Üniversitesi Güsud Koordinatörlüğü sayfasındaki duyurular kısmında mevcuttur.